Berita

August 25, 2021

2021 Jadual Acara Dalam Talian WSOP dari GGPoker

Aiman Abdullah
WriterAiman AbdullahWriter

Kejohanan World Series of Poker (WSOP) tahunan akan diadakan dari 1 Ogos hingga 12 September 2021, di GGPoker, platform poker dalam talian yang terkenal. Jadual penuh aksi menawarkan 33 acara gelang emas, ditambah peluang untuk amatur dan pemain berpengalaman untuk menang besar.

2021 Jadual Acara Dalam Talian WSOP dari GGPoker

Permulaan Besar ke Kejohanan Besar

Acara Return No-Limit Hold'em membuka kejohanan WSOP. Berlaku dalam jangka masa dua hari, permainan Texas Hold'em diharapkan dapat menarik jumlah besar bukan hanya kerana jumlah hadiah yang cukup besar $ 1 juta, tetapi juga kerana pembelian yang berpatutan $ 50.

Sorotan Siri Dalam Talian WSOP

Kejadian besar kedua dalam pertandingan ini adalah Acara Amal Caesars Cares, yang memperlihatkan betapa pentingnya pemberian WSOP kepada masyarakat. Di sini, sebahagian daripada pembelian $ 1,111 diperuntukkan untuk Dana Bantuan Nevada COVID-19, sebuah organisasi amal.

Pemain akan mendapat peluang untuk memenangi hadiah yang mengagumkan di Millionaire Maker. Pembelian, dengan harga $ 1,500 adalah jumlah yang cukup besar. Namun, ia hadir dengan kumpulan hadiah bernilai $ 5 juta. Super Millions High Roller No-Limit Hold'em 2-hari juga menawarkan kumpulan hadiah jaminan $ 5 juta, dengan pembelian $ 10,000. Super High Roller Championship No-Limit Hold'em mempunyai pembelian tertinggi pada $ 25,000. Ia juga mempunyai kumpulan hadiah yang dijamin sebanyak $ 5 juta.

Mereka yang mencari pembelian yang lebih berpatutan boleh mempertimbangkan acara FLIP & GO No-Limit Hold'em. Pembelian untuknya adalah $ 200 dan ia mempunyai kumpulan hadiah yang dijamin $ 1 juta. Sementara itu, WSOP Bounty Double Millions mempunyai harga pembelian yang sama pada harga $ 210 dengan dua kali ganda hadiah yang dijamin pada $ 2 juta.

Wang Besar dan Banyak Lagi

Sesuai dengan kejohanan poker dalam talian yang lain, WSOP Online menampilkan Acara Utama yang megah. Dengan pembelian $ 5,000, ia bermula pada 29 Ogos 2021, dan menawarkan jaminan kumpulan hadiah besar berjumlah $ 20 juta.

Pada bulan September 2020, WSOP Online Main Event menetapkan Rekod Dunia Guinness untuk kumpulan hadiah terbesar, dengan pembayaran lebih dari $ 27.5 juta. Antisipasi semakin meningkat sama ada acara 2021 akan memecahkan rekod itu.

Selain menerima hadiah besar, pemenangnya juga ditambahkan ke senarai juara Pasukan elit GGPoker. Kumpulan eksklusif ini termasuk pemain Sweden, Niklas Astedt, yang telah memenangi lebih dari $ 34 juta sepanjang karier poker dalam taliannya.

Terdapat beberapa faedah lain yang menunggu pemenang Acara Utama. Selain diberikan status avatar GGPoker dan status GGPlatinum FishBuffet, pakej kemasukan kejohanan bernilai $ 50,000 juga akan diberikan kepada juara. Kod gabungan GGPoker yang unik adalah hadiah lain yang akan diberikan kepada pemenang.

Mengenai GGPoker

Dilancarkan pada tahun 2017, GGPoker memiliki lesen dari Suruhanjaya Pengawasan Perjudian Isle of Man. Dengan menggunakan perisian generasi seterusnya yang dioptimumkan untuk permainan desktop, mudah alih, dan tablet, GGPoker memberi peluang kepada pemain untuk bermain Texas Hold'em dalam talian dan permainan poker lain di rumah atau di mana sahaja.

Beberapa pencahayaan dunia poker adalah sebahagian daripada GGTeam laman web ini. Mereka termasuk Daniel Negreanu, Dan Bilzerian, Fedor Holz, dan Bertrand "ElkY" Grospellier.

About the author
Aiman Abdullah
Aiman Abdullah
About

Aiman Abdullah, tokoh terkemuka Malaysia dalam lokalizasi permainan kasino dalam talian, menggabungkan penghargaannya yang mendalam terhadap budaya Melayu dengan pengetahuan permainan yang luas. Gabungan unik ini memastikan setiap permainan yang dia sentuh benar-benar berasa Malaysia.

Send email
More posts by Aiman Abdullah
undefined is not available in your country. Please try:
Kebangkitan Texas Hold'em yang Tidak Ditahan: Fenomena Global
2024-04-09

Kebangkitan Texas Hold'em yang Tidak Ditahan: Fenomena Global

Berita