Berita

April 19, 2024

Legenda Baru Dinobatkan: Kemenangan di Terbuka Poker AS 2024

Aiman Abdullah
WriterAiman AbdullahWriter

Dalam dunia poker profesional yang bertaruh tinggi, juara baharu telah muncul, menandakan detik penting di Terbuka Poker AS 2024. Pada malam Rabu yang mendebarkan, kejohanan berprestij itu menemui pemenang terbaharunya, yang bukan sahaja memenangi trofi yang diidamkan tetapi juga memperoleh hadiah bonus Pasport PGT, menetapkan penanda aras baharu dalam sejarah PokerGO Tour® (PGT®).

Legenda Baru Dinobatkan: Kemenangan di Terbuka Poker AS 2024
  • Paparan Dominan: Perjalanan juara melalui siri lapan acara adalah menakjubkan, mempamerkan kemahiran, ketabahan dan kepintaran strategik.
  • Ketua Papan Pendahulu: Dengan kelebihan mata yang besar, kemenangan itu bukan sahaja menandakan pencapaian peribadi tetapi juga menetapkan standard baharu untuk pesaing.
  • Kecemerlangan Poker Tinggi Baru: Menyertai barisan juara Terbuka Poker, prestasi pemenang adalah bukti landskap poker profesional yang berkembang.

Prestasi Siri Stellar

Juara Terbuka Poker AS 2024, , mengukir jalan menuju kemenangan dengan siri persembahan yang luar biasa merentasi siri lapan acara. Perjalanan Zobian ditandai dengan satu kemenangan, empat wang tunai, dan jumlah hadiah yang mengagumkan. Dengan 616 mata yang mengejutkan, Zobian dengan selesa mendahului papan pendahulu, mengatasi pesaing terdekat dengan hampir 200 mata. Kemenangan ini meletakkan Zobian di kalangan elit, menyertai juara sebelumnya seperti (2023), (2022), (2021, 2019), dan (2018) dalam sejarah sejarah Terbuka Poker.

Jalan Zobian Menuju Kemenangan:

  • Acara #2: NL Hold'em - tempat ke-2 untuk
  • Acara #4: NL Hold'em - tempat ke-3 untuk
  • Acara #6: NL Hold'em - tempat pertama untuk
  • Acara #8: NL Hold'em - tempat ke-6 untuk

Menaik Papan Pendahulu PGT

Kemenangan ini melonjakkan Zobian ke tempat ketiga di papan pendahulu PGT 2024, mengumpul 1,048 mata. Kini ketinggalan di belakang (1,259 mata) dan (1,126 mata), prestasi Zobian telah menetapkan pentas untuk kesimpulan menarik untuk musim PGT. Pemenang 40 mata teratas akan bersaing untuk merebut gelaran utama dalam Freeroll Kejuaraan PGT akhir musim, menjanjikan pertarungan yang akan memikat peminat poker di seluruh dunia.

Apa Seterusnya pada Kalendar PGT

Komuniti poker kini mengalihkan perhatiannya kepada PGT Texas Poker Open yang julung kali diadakan, yang akan berlangsung di Champions Club Texas. Diserlahkan oleh Acara Utama Terbuka Texas Poker yang dijamin beli masuk, siri ini menjanjikan untuk meneruskan tradisi pertandingan poker berkaliber tinggi. Peminat boleh menantikan strim langsung harian pada dan , dengan kemas kini langsung tersedia di .

Bagi mereka yang berminat untuk mengikuti perkembangan terkini PGT, termasuk jadual acara, kedudukan papan pendahulu dan banyak lagi, melawat adalah satu kemestian.

Mengenai PokerGO®

PokerGO® berdiri sebagai syarikat kandungan utama dalam alam poker, menawarkan pelbagai pengaturcaraan kepada khalayak global. Mempunyai lebih 100 hari aksi poker secara langsung setiap tahun, di samping perpustakaan video atas permintaan yang kaya dengan kandungan asli, PokerGO® menyediakan akses yang tiada tandingan kepada dunia poker. Untuk meneroka lebih lanjut, lawati . Terlibat dengan komuniti PokerGO merentasi platform media sosial termasuk , , , , , dan , dan ikuti laman web . Untuk pakaian poker terkini dan banyak lagi, kedai PokerGO® menanti.

(Dilaporkan pertama oleh: PRNewswire)

About the author
Aiman Abdullah
Aiman Abdullah
About

Aiman Abdullah, tokoh terkemuka Malaysia dalam lokalizasi permainan kasino dalam talian, menggabungkan penghargaannya yang mendalam terhadap budaya Melayu dengan pengetahuan permainan yang luas. Gabungan unik ini memastikan setiap permainan yang dia sentuh benar-benar berasa Malaysia.

Send email
More posts by Aiman Abdullah
ThunderPick
Bonus $2,000
Kemenangan di Terbuka Texas Poker: Ren Lin Meraih Gelaran
2024-05-02

Kemenangan di Terbuka Texas Poker: Ren Lin Meraih Gelaran

Berita